Dla regularnego uprawiania ćwiczeń fizycznych ważne jest wsparcie ze strony rodziny. Porozmawiaj z małżonkiem czy też partnerem o tym, jak niezmiernie ważne jest dla was obojga utrzymanie się w dobrej kondycji. Powinniście sobie wyznaczyć jakiś docelowy poziom aktywności fizycznej. Kiedy jedno z was już ten cel osiągnie, niech drugie przygotuje jakiś posiłek o niskiej zawartości tłuszczów nasyconych, który pozwoli odpowiednio uczcić dokonanie, nagroda zresztą może być inna. Być może to, co powiem, nie jest odkrywcze, ale uważam, że zadbanie, by druga osoba pozostawała w dobrej kondycji, jest najlepszym sposobem na danie do zrozumienia, że się tę osobę kocha. Jeśli tak postępujesz, oznacza to, że chcesz się cieszyć towarzystwem bliskiej Ci osoby przez długie lata. Możesz także przez wspólne wykonywanie ćwiczeń znaleźć w napiętym programie dnia chwilę, kiedy możecie być razem.

Zachowaniu sprawności fizycznej przez cały rok nie sprzyja to, że nie lubimy być aktywni wówczas, gdy na dworze jest brzydka pogoda. Wielu ludzi rozpoczyna z wiosną program ćwiczeń fizycznych, bez przeszkód kontynuuje go przez całe lato, jesienią osiąga szczytową formę, a potem, wraz z nastaniem zimy, rezygnuje ze wszystkiego. Następnej wiosny trzeba zaczynać wszystko od początku. Zamiast tak robić, warto zaplanować sobie jakieś zajęcia na zimę. Uprawiaj ćwiczenia fizyczne na sali, zapisz się na basen. Warto nawet kupić sobie bieżnię i urządzać spacery we własnym pokoju. Obecnie ponad 3 miliony Amerykanów w wieku powyżej 65 lat korzysta z bieżni po to, by poprawić własną kondycję. A dzięki takiemu postępowaniu redukują swój prawdziwy wiek aż o pięć lat!

Leave a Reply

Listopad 2018
P W Ś C P S N
« Wrz    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Archiwa