Dyt wielu z nas zdecydowałoby się na zmiany w diecie jedynie pod warunkiem stracenia paru kilogramów. Zwykliśmy myśleć o własnej diecie tylko wówczas, gdy „jesteśmy na diecie”, A takie postępowanie raczej przyniesie nam szkody niż pożytek. Jesteśmy tak silnie owładnięci chęcią stracenia na wadze, że zaczynamy się źle odżywiać. Chyba nie powinno zaskoczyć Cię stwierdzenie, że to, co się je, ma wpływ na stan zdrowia i długość życia, jednak czy wiesz, w jaki sposób powinieneś zmodyfikować dietę, by dłużej pozostać młodym? Proszę mi pozwolić przeanalizować ją pod kątem wpływu na tempo starzenia się organizmu, zastanówmy się wspólnie, w jaki sposób to, co jesz, zmienia Twój prawdziwy wiek. Dzięki paru nietrudnym zmianom zwyczajów żywieniowych możesz sprawić, że odmłodniejesz o cztery – dwanaście lat.

Odżywianie się dietą bogatą w składniki odżywcze, a jednocześnie nisko kaloryczną, w której będzie wiele produktów zbożowych, witamin i owoców sprawi, że odmłodniejesz nawet o cztery lata. Naucz się zasad prawidłowego odżywiania się. Proste sztuczki mogą sprawić, że to, co jesz, będzie Cię odmładzać: taką przykładową ulubioną sztuczką mojej córki jest rozpoczynanie posiłku od deseru.

Większość Amerykanów je zdecydowanie więcej niż potrzeba. A unikanie zwłaszcza tłuszczów sztucznie utwardzonych i nasyconych sprawi, że dłużej będziesz młody. Tłuszcze nasycone i tłuszcze sztucznie utwardzone odkładają się bowiem w naczyniach tętniczych i sprawiają, że układ sercowo-naczyniowy się starzeje. Jedzenie mniejszych ilości tłuszczu i odpowiednich rodzajów tłuszczu to kluczowe elementy diety, która ma Ci ująć lat. Wcale nie oznacza to jednak, że musisz zrezygnować z uciech podniebienia. Jeśli będziesz spożywał w ciągu doby nie więcej niż 20 gramów tłuszczów nasyconych i utwardzonych (a ogólnie mniej niż 60 gramów tłuszczu na dobę) sprawisz, że odmłodniejesz nawet do sześciu lat.

Leave a Reply

Październik 2018
P W Ś C P S N
« Wrz    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Archiwa