Jednak tak naprawdę to nie masz czasu na to, by unikać aktywności fizycznej. Bez żadnej wątpliwości bowiem Twój czas przeznaczony na ćwiczenia owocuje zyskiem czasu w ogóle. Aktywność fizyczna nie tylko zwiększa szansę na długowieczność i sprawia, że stajesz się w istocie młodszy, jest także źródłem zwiększonej energii życiowej (podobnie jak i inne działania zmierzające do odmłodzenia organizmu). Dzięki temu możesz już teraz poczuć się o całe lata młodszy. Poprzez wprowadzenie w życie trzyelementowej metody zwiększenia aktywności fizycznej, możesz odmłodzić własny organizm nawet o 8.1 roku. Umiarkowana aktywność fizyczna, prawidłowo dobrana, która będzie rutynowym elementem codziennego dnia, jest integralną składową Planu Redukcji Wieku. A element ten może się stać nawykiem łatwiejszym, niż się spodziewasz.

Zwiększ aktywność fizyczną. Wcale nie musisz brać udziału w maratonach, by odnosić korzyści z aktywności fizycznej. Dwudziestominutowy spacer każdego dnia może zmniejszyć ryzyko wystąpienia zawału serca o 15-30% już w ciągu dwunastu tygodni. A to sprawia, że stajesz się w istocie młodszy o cały rok. Niech aktywność fizyczna – powiedzmy chodzenie do pracy, przechadzka wieczorna, pe dałowanie na rowerze stacjonarnym podczas oglądania wiadomości stanie się częścią codziennej rutyny. Powoli zwiększaj intensywność ćwiczeń aż do chwili, gdy wydatek energetyczny związany z aktywnością fizyczną wynosi tygodniowo 3500 kcal (kilokalorii). Dzięki takiemu działaniu stajesz się młodszy o 3.2 roku.

Popraw wydolność fizyczną. Poprzez intensywne ćwiczenia – może to być aerobik, pływanie, jogging, tenis czy jeszcze inny rodzaj aktywności fizycznej, która sprawia, że się pocisz, a serce bije szybciej możesz zredukować swój prawdziwy wiek. Takie ćwiczenia wzmacniają serce, naczynia tętnicze, płuca i opóźniają, a czasem ńawet odwracają procesy starzenia się naczyń tętniczych i układu odpornościowego. Ćwiczenia fizyczne, które sprawiają, że się pocisz, przynoszą podwójną korzyść. Po pierwsze sprawiają, że młodniejesz, przy czym maksymalny efekt uzyskuje się wówczas, gdy tego rodzaju ćwiczenia zajmują sześćdziesiąt minut tygodniowo. Po wtóre, ułatwiają spalenie w ciągu tygodnia w czasie ćwiczeń fizycznych 3500 kcal., a taki jest pożądany cel aktywności fizycznej. Ćwiczenia poprawiające wydolność fizyczną mogą Cię odmłodzić o 6.4 roku.

Leave a Reply

Czerwiec 2018
P W Ś C P S N
« Wrz    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Archiwa